اطلاعات خود را فراموش کرده اید؟

نمونه ترجمه فیلم انگلیسی به فارسی

نمونه ترجمه فیلم از شرکت معتبر لیندا در زمینه ساخت برند که کل مجموعه این آموزش در سایت ما به ترتیب قرا می گیرد.

در جایگاه برند به هویت و تاثیری توجه می شود که قصد داریم در ذهن مشتریان فعلی و آتی خود بسازیم.

جایگاه برند در خصوص ادراک برند شماست. برای آغاز فرآیند توسعه برند مهم است که با اصول آن آشنا شویم.

کار خود را با ایجاد طوفان فکری در خصوص برند سازی آغاز می کنیم تا به شما کمک کنیم به تصور روشنی از نقطه تمایز و وعده برند خود برسید.

می توانید این پرسش ها را در برگه تمرین های خود از نظر بگذرانید.

اعضای سایت lynda.com می توانند این برگه ها را به عنوان  تمرین های این دوره آموزشی دانلود کنند.

پرسش اول اینکه شما یک برند تولیدی هستید یا خدماتی؟

پاسخی ساده به این پرسش بدهید.

دوم آنکه چه کار می کنید؟ و به چه کسانی خدمت رسانی می کنید؟  مشخص کنید که بازار یا بازارهای هدف شما کدامند و چه عواملی سبب تهییج آنها می شوند؟ نیازهای آنها کدامند؟ چگونه می توانید به آنها کمک کنید؟

در مرحله بعد باید مشخص کنید که چگونه می خواهید میان خود را متمایز کنید؟ نقطه تمایز شما چیست؟ چرا برند شما و نه رقبای شما؟

در انتها آنکه به مشتریان خود چه وعده ای می دهید؟ اگر برای تعریف وعده ی برند خود به کمک احتیاج دارید پیشنهاد می کنم که از پاسخ به این پرسش ساده شروع کنید.

هدفتان از کاری که انجام می دهید چیست؟

برای مثال برند  no sport obstacle را در نظر بگیرید.

آنها  یک خط تولید پوشاک ورزشی هستند . بازار هدف آنها ورزشکاران حرفه ایی هستند که به لباسی نیاز دارند که ظاهر بی عیب و نقصی داشته و به آنها اجازه فعالیت بی حد و مرز را بدهد.

نقطه تمایز آنها هدفی است که برای پوشاک خود تعربف کرده اند. لباسی که هم برای کار و هم برای فعالیت روزانه مناسب باشد. زیرا در یک زندگی پر مشغله نیاز به لباسی است که بتوان با آن مرزها را در نوردید.

وعده ی برند no obstacle sport  تولید پوشاک ورزشی حرفه ای با این هدف است که دیگر بهانه ای برای غیر فعال بودن و نداشتن یک زندگی سالم باقی نگذارد.

ممکن است زمانیکه مشغول صحبت درباره نکته های مختلف جایگاه سازی برند no obstacle sport بودم تصویری از این برند در ذهن شما شروع به نقش بستن کرده باشد.  و این در حالی است که هنوز تصاویر لوگو و محصولات این برند را ندیده اید.

و این دقیقا همان چیزی است که یک جایگاه سازی قدرمند به آن می پردازد .

حالا نوبت شماست. زمانی را برای خلاقیت و پرسیدن این سوالات و طوفان ذهنی کنار بگذارید.

این تمرین شالوده ساخت برند شما را پایه ریزی می کند.

 

بالا