جزئیات حساب خود را فراموش کرده اید؟

نمونه ترجمه فیلم انگلیسی به فارسی

نمونه ترجمه فیلم از شرکت معتبر لیندا در زمینه ساخت برند که کل مجموعه این آموزش در سایت ما به ترتیب قرا می گیرد.

حالا که به قدرت برندسازی پی بردیم بیایید به بررسی چند برند بپردازیم. اجازه دهید که با برندهای جهانی مثل نایکی، استار باکس، وِلز فارگو، و مِیبی لین شروع کنیم. هنگامیکه این اسامی را می شنوید چه چیزی به ذهنتان خطور می کند؟ آیا لوگو یا تبلیغات این برندها در ذهنتان مجسم می شود یا به تجربه استفاده و ارزش آنها فکر می کنید.

آیا تصوری از مشتریان خود دارید؟ برندسازی چیزی است که سبب ایجاد چنین تصویری می شود.

شعار «فقط انجامش بده» نایکی و لوگوی مشهور آن معرف پوشاک، کفش ها و حتی تجهیزات ورزشی است.

برند مشهور اَپل چیزی بیش از یک تصویر است. این شرکت به داشتن شخصیت برندی مشهور است که تجربه، ابداع، سادگی و طراحی کاربر پسند را تداعی می کند.

استار باکس برندی است که از یک تولید کننده قهوه مبدل به یک فرهنگ، فروشگاه موسیقی، محصولات و محلی برای گردهمایی و امور خیریه شد.

شعار میبی لین «شاید زیبایی ذاتی باشد. شاید بخاطر میبی لین باشد» شعاری گیرا، به یاد ماندی و تداعی گر ارزش است.

باید بدانید که این شرکت ها کالاها و خدماتی را عرضه می کنند که توسط شرکت های دیگر نیز به فروش می رسند. اما این تمایز به لطف قدرت برندسازی تحقق می یابد. برندسازی تنها منحصر به تجارت های بزرگ جهانی یا کسب و کارهای متکی بر تولید محصول نیست. برندسازی در مورد کسب و کارهای محلی نظیر خشکشویی مورد علاقۀ شما نیز کاربرد دارد. برندسازی را می توان برای کسب و کارهای تماما آنلاین بکار برد، برندسازی می تواند به خوبی موقعیت نهادی های غیر انتفاعی را تثبیت کند و حتی سب ایجاد حمایت از ایده هایی نظیر بازیافت مواد و آگاهی از سرطان سینه شود.

برندسازی حتی در برندسازی شخصی نیز دخیل بوده است. برای مثال، افراد برای ساخت برند شخصی خود، نام هایی را برای دامنه خود می خرند و از ابزارهای رسانه های اجتماعی نظیر لینکدین، فیسبوک، یوتیوب،بلاگ ها، و تویتر استفاده می کنند.

حالا که برخی از برندهای جهانی و موفقیت آنها را از نظر گذراندیم بیایید تا در مورد قدرت موقعیت یابی صحبت کنیم.

 

3 رتبه برتر