جزئیات حساب خود را فراموش کرده اید؟

نمونه ترجمه فیلم انگلیسی به فارسی

نمونه ترجمه فیلم از شرکت معتبر لیندا در زمینه ساخت برند که کل مجموعه این آموزش در سایت ما به ترتیب قرا می گیرد.

به منظور توسعه موفقیت آمیز یک برند لازم است بدانیم که برند سازی دربارۀ  چیست. در توسعه برند عوامل بسیار بیشتری از ساخت یک لوگوی صرف دخیل می باشند. برای مثال قهوه را در نظر بگیرید، یک قهوه را بر اساس لوگوی آن انتخاب نمی کنیم، درست است؟

معیارهای انتخاب ما ممکن است برمبنای تجربه ما در کافی شاپ، یا عطر و طعم قهوۀ استار باکسی باشد که آن را در خانه  دم می کنیم.

انجمن بازیابی آمریکا برند را به منزلۀ یک اسم، عبارت، طرح، نماد یا هر مشخصه ی دیگری تعریف می کند که کالا یا خدمت یک فروشنده را به منزلۀ عنصری متمایز از کالاها و خدمات فروشندگان دیگر باز می شناسد.

برندسازی چیزی است که محصولات و خدماتی که به تأمین نیاز یکسانی در بازار می پردازند را از یکدیگر متمایز می کند و به آنها ارزش می دهد. مفهوم حقیقی بازاریابی به معنای بیشینه سازی روابط می باشد. ایجاد رابطه نتیجۀ ارتباطات جدید، ارتباطات فعلی، و ارتباطات ارجاعی است. تحکیم اعتماد یکی از اجزای بنیادین ایجاد رابطه است. اعتماد به برندسازی درست به همان شکلی ایجاد می شود که ما هر نوع رابطه ای را به منظور کسب آگاهی، تبادل آراء و برقراری رابطه ایجاد می کنیم.

مدیریت توسعه برند به ما در  انتقال ، برقراری ارتباط  و روشن سازی مفهومی که در ذهن داریم کمک می کند. این امر در خصوص عناصر بصری، پیام رسان، و تجربی اتفاق می افتد. برندسازی می تواند شامل عناصری مثل:

  • اسم
  • شعار
  • لوگو
  • طرح ها و
  • رنگ ها باشد

برای برخی از برندها عناصر حسی همانند بو، صدا، و عواطف نیز حائز اهمیت هستند.

برندسازی در بردارندۀ نوع احساسی است که مشتریان فعلی و آتی دربارۀ یک محصول، خدمت، مفهوم، یا فرد دارند.

شما می خواهید افراد چه تصور، احساس و نظری دربارۀ شما، سازمان، محصولات، و خدمات شما داشته باشند ؟

 

3 رتبه برتر